25 Νοε 2008

Θεια Δικη

Ο Μπους πεθαίνει (αμάν και πότε) και πηγαίνει στην κόλαση (φυσικά) όπου τον περιμένει ο διάβολος, σκεπτικός και φανερά αγχωμένος.

"Δεν ξέρω τι να κάνω τώρα με σένα" του λέει.
"Είσαι για εδώ φυσικά αλλά είμαστε κλεισμένοι φουλ, δεν υπάρχει άλλος χώρος στην κόλαση. Έχω εντολή όμως να σε κρατήσω οπωσδήποτε... οπότε θα σου πω τι θα γίνει... Έχω τρεις τύπους οι οποίοι ήταν κακοί, σαν εσένα όμως δεν ήταν. Θα αφήσω έναν από αυτούς να φύγει για "επάνω" κι εσύ θα πάρεις τη θέση του. Και μάλιστα, επειδή με βρίσκεις και στις καλές μου, θα αφήσω ΕΣΕΝΑ να αποφασίσεις ποιος θα φύγει για να πάρεις τη θέση του".

Ο Μπους δέχτηκε αμέσως. Ο διάβολος ανοίγει το πρώτο δωμάτιο. Μέσα ήταν ο Νίξον σε μια μεγάλη βαθιά πισίνα με σκατά, ο οποίος βουτούσε, κατέβαινε όσο βαθιά μπορούσε, ξαναέβγαινε στην επιφάνεια ίσα ίσα για να πάρει μια αναπνοή και ξανά βουτούσε από την αρχή.

"Α πα πα πα!" φώναξε ο Μπους. "Σιχαίνομαι. Αποκλείεται να το αντέχω αυτό το πράμα όλη μέρα..."

Προχωρούν και ο διάβολος ανοίγει το δεύτερο δωμάτιο. Μέσα ήταν ο Τόνι Μπλαίρ, με μιά σαραντάκιλη βαριοπούλα ανάμεσα σε μεγάλες ξερές πέτρες. Καταιδρωμένος κόκκινος και κατάκοπος κοπανούσε σπάζοντας τις πέτρες, οι οποίες ξαναφύτρωναν ασταμάτητα...

''Αστο καλύτερα... Έχω αυτό το πρόβλημα με τον ώμο μου... Πάμε για το τρίτο..."

Ανοίγει ο διάβολος το τρίτο δωμάτιο. Βλέπει μέσα ο Μπούς τον Κλίντον, χαλαρό σε μια πολυθρόνα με τα χέρια πίσω στο κεφάλι να διαβάζει εφημερίδα και να ρουφάει το καφεδάκι του. Με τα πόδια του ανοιχτά είχε από πάνω του σκυμμένη τη Μόνικα Λεβίνσκι, η οποία έκανε τα δέοντα στον πρώην Αμερικανό πρόεδρο με πάθος, τέχνη κι επιμέλεια.


Ο Μπους σάστισε από τη χαρά του και είπε αμέσως στο διάβολο.
"Ναι αυτό μου κάνει. Είμαι σίγουρος ότι θα 'αποδίδω' μια χαρά...
χα, χα..."


Ο διάβολος χαμογέλασε, του έκλεισε το μάτι πονηρα και είπε:

"Οk Μόνικα, αρκετά κορίτσι μου.. είσαι ελεύθερη να φύγεις..."