9 Φεβ 2007

Ωστοσο

Ωστόσο.

Εναντιωματικός σύνδεσμος που προαναγγέλει αντίθεση, περιορισμό ή διαφορά και που έρχεται να θυμίσει πως ό,τι είναι αισιόδοξο ή ωραίο για τους μεν, για τους δε περιέχει και συνοδεύεται από αυτό το ωστόσο. Το ωστόσο αποτελεί την πανηγυρική υπεροχή της παρατηρητικότητας και του βάθους έναντι της τύφλωσης, της κώφωσης και της επιφάνειας.

Κάποια στιγμή σήμερα το απόγευμα γύρισα προς το παράθυρο που φωτίζει το γραφείο μου. Το γλυκό φως του ήλιου που έτρεχε να κρύψει το προσωπό του από τα αδιάκριτα βλέμματα έλουσε το δικό μου. Άναψα τσιγάρο. Ρουφηξιά. Καπνός στο φως του ήλιου. Τι σχήματα! Πολύ όμορφη εικόνα ο καπνός όταν φωτίζεται. Ρουφηξιά. Αν παρατηρήσεις καλά θα αρχίσεις να βλέπεις σχήματα απτά, θα μπορούσες να πεις ότι σχηματίζονται πρόσωπα, περιβάλλον, ολόκληρες ιστορίες. Ρουφηξιά. Γιατί άραγε;... Ρουφηξιά. Ο καπνός παγιδεύει το φως. Τον βλέπεις να λικνίζεται κι αντί να χάνεται μπροστά στο εκτυφλωτικό φως του ήλιου, είναι πιο φωτεινός. Παγιδεύει το φως. Ρουφηξιά. Καπνίζω κι αναρωτιέμαι εαν είμαι καπνιστής οραμάτων. Τελευταία ρουφηξιά.

Ζεστάθηκε το στήθος μου από τον ήλιο, πάγωσε το πρόσωπό μου από τον αέρα. Είναι από τις ημέρες του Φλεβάρη που μυρίζει άνοιξη. Παλιά ο χειμώνας ήταν η πιο τίμια εποχή του χρόνου. Έκανε κρύο. Τελεία. Τέλεια. Χάνεται κι αυτό. Χάθηκα στις σκέψεις μου, νιώθω υπέροχα ωστόσο είμαι στο γραφείο.

Όταν δεν έχει δουλειά, η δουλειά δεν υποφέρεται. Είναι απίστευτο το πόσο δεν (θέλουν να) αλλάζουν κάποιοι άνθρωποι κι ωστόσο εσύ να νιώθεις ότι πρέπει να τους αγαπάς όπως παλιά.

2 σχόλια:

  1. Ωστόσο μεγαλώνω.
    Μεγαλώνω κι ωστόσο συνεχίζω να παίζω.
    Αυτή τη φορά με τις λέξεις.
    Ωστόσο ή ως( = μέχρι) τόσο ;

    Ως τόσο θέλω να κοιμηθώ!Ως τόσο θέλω να φάω!Ως τόσο θέλω να δουλέψω!Ως τόσο θέλω να μ'αγαπάς!Ως τόσο μπορώ να σ'αγαπώ!

    Έχεις δίκιο!Παλιότερα έκανε κρύο.Τι περίεργο!Λιώσανε μέχρι και οι χειμώνες και μεις παραμένουμε ψυχροι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακριβώς. Ζεσταίνει ο καιρός, ψυχραίνουν οι ανθρώποι. Φαντάζομαι ότι είναι "σημάδι των καιρών" κι αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή