29 Οκτ 2008

Η ώρα είναι Ντώρα

Η κυβέρνηση πάει κατά διαόλου.
Χαίρομαι φυσικά, γιατί ποτέ δεν ήμουν από αυτούς
που πίστεψαν ότι ένας άνθρωπος που ρίχνει ένα σουτάκι
και σπάει το πόδι του θα μπορούσε ποτέ να "παίξει μπάλα" ως πρωθυπουργός. "Μα σχετίζονται αυτά;" θα πουν κάποιοι.

Αγαπητοί μου, η στοιχειώδης σύνεση!...
Εγώ είμαι 35 χρονών, 5 κιλά βαρύτερος απ'ό,τι πρέπει και αγύμναστος, άρα, όχι, δεν μπορώ να παίξω ποδόσφαιρο. Ο ανηψιός του εθνοπατέρα που είναι 45 χρονών, 20 κιλά βαρύτερος και γυμνάζει μόνο το σαγόνι... πού πάει;

Τέλος πάντων περασμένα ξεχασμένα είναι αυτά, περασμένος θα είναι κι αυτός σε λίγο καιρό, ξεχασμένος όμως δεν ξέρω αν θα είναι, μιας και τον έχει ρημάξει τον τόπο και εμείς οι Έλληνες, αυτούς που ρημάζουν τον τόπο καλύπτοντας τη συμμορία τους η οποία νεοπλουτίζει στις πλάτες μας, δεν τους ξεχνάμε. Τους θυμόμαστε
για πάντα και λέμε πόσο καλοί πρωθυπουργοί ήταν.

Πάντως οι μητσοτακικοί (κούφια η ώρα), πρέπει να τρίβουν τα χέρια τους... Μου το 'λεγε και κάποιος: Ήρθε η ώρα της Ντόρας. Μπορεί και να 'ναι έτσι. Μακάρι το κορίτσι, τόσα χρόνια έχει ξεροσταλιάσει στο περίμενε. Ελπίζω να φύγει γρήγορα πάντως από το Εξωτερικών, μπας και δούμε καμιά άσπρη μέρα.

Ντόρα... Πολύ ξενικό δεν είναι;
Και από πού βγαίνει στην τελική;
Θεοδώρα ίσως; Μάλλον.
Άρα γιατί Ντόρα κι όχι Δώρα;
Μήπως γιατί το Δώρα είναι πολύ promising;
Μήπως γιατί είναι πολύ λαϊκό, πολύ β';
Μήπως γιατί είναι γελοίο να περιμένεις δώρα απ' τη Ντόρα;
Δεν ξέρω, πάντως εγώ, το Δώρα,
το προτιμώ για την Ντόρα.
Της πάει ρε παιδί μου...
Έχει μια ξεκαρδιστική ειρωνία που σπάει τα ταμεία.

Για την Δώρα λοιπόν, έχω μια θεωρία η οποία -μετά από τους χειρισμούς και τα αποτελέσματα που έχει φέρει στα θέματα της εξωτερικής μας πολιτικής- επιβεβαιώνεται απόλυτα:
η Δώρα είναι κάτι σαν τον Πολύδωρα.

Ναι, ναι, σκεφτείτε το έτσι είναι:
Ο Πολύδωρας έχει αυτό το κάτι της Δώρας... πολύ.

Δηλαδή, κι αυτή μας τα λέει κάπως περίεργα...
Εντάξει δεν δίνει γαλόνια στρατηγού στον άνεμο, αλλά το παλεύει.
Από τη στιγμή που ανέλαβε Εξωτερικών δεν έμεινε κολυμπιθρόξυλο...
Εντάξει, δεν θρηνήσαμε θύματα, αλλά το παλεύει.
Να μην μακρυγορώ, εγώ νομίζω ότι είναι προφανείς οι ομοιότητες και γι' αυτό υποστηρίζω σθεναρά την αλλαγή του ονόματος ενός από τους δύο.

Είτε τη Ντόρα να την λένε Δώρα,
είτε τον Πολύδωρα να τον λεν Πολύντορα.

Ποιο από τα δύο είναι το σωστό να γίνει, δεν ξέρω...
εξαρτάται ποιος άρχισε πρώτος τις μαλακίες.









...............................................................







Και για να είμαστε ακόμα πιο σωστοί,
θα έπρεπε η Ντόρα να λέγεται Μπόρα,
και ο Πολύδωρας να εξοριστεί μακριά, π.χ. στα Μπόρα-Μπόρα.