23 Φεβ 2007

Λεων οιδα οτι ουδεν οιδα

Πόσοι ήταν οι Σπαρτιάτες τελικά;

Ήταν όντως 300; Ήταν μπρατσαράδες όπως στην ταινία; Η Σπάρτη λέγόταν Σπάρτη ή Sparta; Ή μήπως Πάρτα (να μη στα χρωστάω); Μήπως τελικά ήταν από την Πάτρα τα παιδιά; Βρε μήπως ήταν τα παιδιά της Πάτρας και έδωσαν συναυλία στις Θερμοπύλες; Γι' αυτό το έβαλαν στα πόδια οι Πέρσες. Δεν το άντεξαν...


Συγγνώμη για τις ερωτήσεις αλλά είμαι τελείως ανιστόρητος. Δεν είμαι Έλληνας εγώ, ξεφτίλας είμαι: Μαθαίνω ιστορία από τον Oliver Stone.

8 Μαρτίου θα μάθω πόσοι ήταν τελικά οι Σπαρτιάτες. Αυτό που ξέρω από τώρα είναι ο τρόπος με τον οποίο γυρίστηκε η ταινία. Σχεδόν όλη σε blue box. Και από πού το έμαθα? Από το internet φυσικά. Και για τον "Αλέξανδρο" από την ταινία ξέρω 2-3 πράγματα. Από την ταινία η οποία γυρίστηκε στην Ισπανία. ΧΑ!

Μεγάλες γάτες οι Αμερικάνοι. Βγάζουν φράγκα με έτοιμα σενάρια, τα γυρίζουν όπου θέλουν, τα λένε όπως θέλουν και πρέπει να τους λέμε και ευχαριστώ και να τους δίνουμε και τον οβολό μας. Βέβαια εγώ δεν ξέρω αν τα λένε σωστά ή λάθος. Τίποτα δεν ξέρω. Ούτε για τους Λακεδαίμονες, ούτε για τον Λεωνίδα. Αφού δεν διαβάζω Ιστορία.
Βλέπω ταινίες και μαθαίνω.

Κάνω το ίδιο που κάνουν όλοι οι Έλληνες.
Ε, όχι και όλοι θα πουν μερικοί.
Είστε πολλοί λίγοι και σε 50 χρόνια θα είστε ακόμοι λιγότεροι έχω να σας πω χαιρετίσματα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου