22 Φεβ 2007

Πτωση..

A! Τι συμβαίνει;

Ε... συγγνώμη, ποιος είμαι;

Παρακαλώ;... Εϊ!!... Με ακούει κανείς;

Γιατί είμαι εδώ; Ποιος είναι ο σκοπός μου στη ζωή;

Τι εννοώ όταν λέω "ποιος είμαι";

Ωπα!

Ήρεμα.


Ψυχραιμία...

Χμμ... Ενδιαφέρουσα αίσθηση.

Τι είναι;

Είναι κάτι σαν κάψιμο, ένας φριχτός πόνος εδώ στη μέση, στο... πώς λέγεται... λοιπόν δε βγάζω άκρη, νομίζω πρέπει ν' αρχίσω να βρίσκω ονόματα αν θέλω να προοδεύσω σ' αυτό που θα ονομάσω κόσμο. Αυτό λοιπόν που με πονάει θα το ονομάσω στομάχι και τον πόνο φριχτό στομαχόπονο.

Πάμε παρακάτω.

Ουουουου!!!!
Τι είναι αυτό που σφυρίζει γύρω από αυτό που θα ονομάσω κεφάλι μου? Ίσως μπορώ να το ονομάσω αέρα. Είναι ωραίο όνομα? Δεν ξέρω... αργότερα όταν μάθω σε τι χρησιμεύει μπορεί να του βρω καλύτερο όνομα. Ουρανός για παράδειγμα. Μμμμ... Και πάλι δεν ξέρω... Πρεπει να είναι πολύ σημαντικό πάντως γιατί υπάρχει πολύ απ' αυτό. Εϊ!! τι είναι αυτό? Αυτό... ας το πούμε ουρά. Μμμμ... όχι ουρά ταιριάζει σε κάτι που είναι πίσω και κουνιέται κατά βούληση ενώ αυτό είναι μπροστά και κουνιέται πέρα δώθε μόνο του. Πώς να το πω, πώς να το πω... Ωραία αίσθηση πάντως έτσι όπως το φυσάει ο αέρας! Τέλος πάντων θα μάθω αργότερα σε τι χρησιμεύει...

Για να δούμε έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα των πραγμάτων;

Όχι.

Δεν πειράζει έχω τόσα πράγματα να μάθω κι αυτό είναι συγκλονιστικό, τόσα πράγματα να περιμένω, αρχίζω να ζαλίζομαι από την προσδοκία...

Ή μήπως είναι ο αέρας που με ζαλίζει?

Υπάρχει πολύς τώρα έτσι δεν είναι?

Και τρέχει πολύ γρήγορα... είναι φυσιολογικό αυτό;

Πω-πω! Εϊ! Τί είναι αυτό το πράγμα που έρχεται ξαφνικά προς το μέρος μου πολύ γρήγορα; Πολύ πολύ γρήγορα; Τόσο μεγάλο κι επίπεδο και στρογγυλό που θέλει ένα μεγάλο όνομα όπως ...ος ...φος ...δάφος ...ΕΔΑΦΟΣ!!!

Αυτό είναι! Ωραίο όνομα -έδαφος!

Πλησιάζει τόσο γρήγορα! Τι θα γίνει άραγε όταν ανταμώσουμε;

(Και μετά από ένα ξερό και υγρό γδούπο - η σιωπή)


thanx douglas

1 σχόλιο:

  1. Και τι είναι αυτός που έγραψε ό,τι διάβασα; Μμμ, για να δω, πρέπει να είναι ...νος, μπα όχι -πνος, -υπνος, μπα καθόλου το αντίθετο μάλιστα, αα το βρήκα: έξυπνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή