21 Φεβ 2007

Sick Flashpill

Στρατός. Τεθωρακισμένα.
Ειδικότητα: οδηγός άρματος.

Εγώ ο ιδεαλιστής που διαδήλωνε με πάθος, εγώ ο αριστερός που πίστεψε στο όραμα του Τρότσκι 50 χρόνια αργότερα από τότε που έπρεπε, εγώ που θα άλλαζα τον κόσμο της πολιτικής. Εγώ ο επαναστάτης. Εγώ ήμουν στο στρατόπεδο Ι.Π.Β.Α.Λ.
Ίλη Πεδίου Βολών Αρμάτων Λιτοχώρου. Είχα σαλτάρει. Η τότε κομουνίστρια φίλη μου είχε κουραστεί να με περιμένει 3 μήνες ακόμα και είχε έρθει ΠΟΛΥ κοντά με έναν τροτσκιστή φίλο μου -για ιδεολογικούς λόγους φαντάζομαι.

Παρένθεση: φανταστείτε τι γινόταν με τα ζευγάρια στη Σοβιετική Ένωση. Όταν ένα πολιτικό σύστημα δεν έχει καμία κοσμική ηθική πέρα από την ηθική της επανάστασης, ένα Μακιαβελικό υβρίδιο δηλαδή που δεν έχει ούτε ιερό ούτε όσιο, τότε δεν είναι να απορείς για την κατάληξή του. Δεν μου φαίνεται παράξενο που οι περισσότερες Ρωσίδες έγιναν πόρνες μετά την Πτώση του καθεστώτος. Κάθε Παράδεισος έχει την πόρνη του -και την Πτώση του. Κάπως έτσι κι εγώ. Ζούσα στον Παράδεισο -ή έτσι νόμιζα- και για χάρη μιας πόρνης επήλθε η "Πτώση". Αρχετυπικά πράγματα... Κλείνει η παρένθεση.

Θητεία λοιπόν, κερατωμένος άρα τρελαμένος, ήδη παλιός, με έναν διοικητή που έφερνε ρωσίδες στο στρατόπεδο. Να μην τα πολυλογώ, εγώ ήθελα απλά να μην με ενοχλούν, δεν ήθελα ούτε ουλαμό, ούτε δουλειές, ούτε τίποτα. Ήθελα απλά να πηγαίνω βόλτες στον Όλυμπο με τον Coin (το πιο όμορφο λυκόσκυλο που έχετε δει ποτέ) και ο διοικητής μου δεν έλεγε να το πάρει χαμπάρι. Αποτέλεσμα;

Κάθε μέρα το απόγευμα που γύριζα από την βόλτα είχα την ίδια μάταια συζήτηση με τον αξιωματικό υπηρεσίας:

-"Γιατί δεν ήρθες στον ουλαμό να κάνεις δουλειές;"
-"Είχα πάει βόλτα τον σκύλο"
-"Βγες στην αναφορά αύριο"
-"Μάλιστα..."

Την επόμενη μέρα στην αναφορά:

-"Στρατιώτης Τεθωρακισμένων κ.τ.λ., αναφέρω ότι δεν πήγα στον ουλαμό χθες το πρωί"
-"Γιατί;"
-"Είχα πάει τον σκύλο βόλτα"
-"Πας καλά ρε;"
-"Όχι κύριε Διοικητά. Δεν πάω καθόλου καλά. Σας έχω φτιάξει την κεραμοσκεπή του διοικητηρίου, σας έχω φτιάξει την καμινάδα, έχω λιώσει στις δουλειές, 15 μέρες άδεια που μου είχατε υποσχεθεί δεν μου τη δώσατε ποτέ, δεν πρόκειται να ξανακάνω τίποτα εδώ μέσα. Ούτε δουλειές, ούτε σκοπιές, ούτε τίποτα"
-"Καλά, θα το δούμε αυτό... 5 μέρες φυλακή"

Αυτή η ιστορία τράβηξε για 2 μήνες, τους τελευταίους της θητείας μου, ο διάλογος στην αναφορά ήταν πάντα ο ίδιος και τελείωνε πάντα με την μαγική ατάκα: "5 μέρες φυλακή".

Εννοείται ότι οι νέοι δεν μου έλεγαν κουβέντα. Δεν έτρωγα στο εστιατόριο, έτρωγα τα φιλέτα μου στο μαγειρείο με τον μάγειρα κι άλλους 2-3 παλιούς και φυσικά κάθε πρωί βόλτα στον Όλυμπο με τον Κόιν κι όποιον άλλο κατάφερνε να λουφάρει. Η φυλακή βέβαια είχε φτάσει σε αστρονομικά νούμερα.

Ο διοικητής είχε λυσσάξει. Είχε δώσει εντολή να βαράω γερμανικό κάθε μέρα, και μάλιστα στην ΠΥΛΗ -για να φοβάμαι τις εξωτερικές εφόδους και να πηγαίνω. Εννοείται δεν πήγαινα ποτέ. Είχα δώσει εντολή να μου αφήνουν τα πυρομαχικά, το όπλο και την εξάρτηση στο κρεβάτι και ο επόμενος να τα παραλαμβάνει από εκεί. Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση να ΜΗΝ με ξυπνούν ΠΟΤΕ! Κι έτσι γινόταν.

Ένα βράδυ σαν όλα τα άλλα, κοιμάμαι του καλού καιρού. Κοιμάμαι τόσο γλυκά και ήρεμα που βλέπω και όνειρο. Είμαι λέει σε ένα γκαράζ με 3 φίλους μου και κάνουμε πρόβα. Έχουμε γκρουπ λέει, παίζουμε τρομερή μουσική λέει, έχουμε πιστούς οπαδούς λέει, σκίζουν τα ρούχα τους για μας λέει, όμως δεν έχουμε βρει το όνομα του γκρουπ λέει και σκεφτόμαστε πώς θα ονομαστούμε λέει.

Ξαφνικά έχω έμπνευση λέει. Sick Flashpill λέει. Wow... Τέλειο. Τρομερό όνομα. Το λέω στους άλλους λέει, παθαίνουν πλάκα λέει. Αυτό είναι λέω. Sick Flashpill λέει. Ναι, τέλειο λέω. Sick Flashpill ξαναλέει. Μμμμ... Κάτι δεν πάει καλά εδώ και "δεν λέει", λέω. Sick Flashpill ξαναξαναλέει. Και ξανά: Sick Flashpill...! Ο τόνος είναι πιο επιτακτικός τώρα. Αρχίζω και ξυπνάω, οι φίλοι μου χάνονται, το όνειρο χάνεται, το όνομα του γκρουπ μένει κι ακούγεται φωναχτά:
Sick Flashpill...!!!!

Ανοίγω τα μάτια. Βλέπω έναν γκάβακα από τη Λάρ'σα που έγλειφε τον διοικητή 24/7, να είναι σκυμμένος πάνω μου και να φωνάζει το όνομα του γκρουπ μου: Sick Flashpill...!!...Sick! Flashpill!!!

Κάνω την εξίσωση.
Sick Flashpill = Σηκ' Φ'λας Πυλ' = Σήκω! Φυλάς Πύλη!

Του έσκασα αγκωνιά στη μύτη κι έπεσε ξερός.

Άλλες "5 μέρες φυλακή"...

1 σχόλιο:

  1. otan den mporoume na xtypisoume tin eksousia (dioikiti) xtypame ton ekfrasti paromoias ideologias pou to paizei taytoxrona konta kai sti diki sou ideologia (kwlofantaro). ayto omws den vgazei pouthena. o irwas sou efage 5 meres fylaki kai den kerdise tipota. Etsi paei dystyxws

    ΑπάντησηΔιαγραφή