16 Φεβ 2013

Harlem Shake Agency

Είναι τρελό. 
60 διαφημιστικές εταιρείες -με το νούμερο να αυξάνει κάθε μέρα- έχουν κάνει ήδη το δικό τους γύρισμα "Harlem Shake" και το έχουν ανεβάσει στο site Halrem Shake Agency. Μέχρι στιγμής, βλέπουμε συμμετοχές από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των TBWA Paris, Jupiter Drawing Room, McCann Barcelona, JWT Amsterdam, Grey Moscow, DDB Barcelona, M&C Saatchi Johannesburg κ.ά. Η δική μας Ogilvy, πόσταρε το δικό της στο facebook, αλλά όχι εκεί που πρέπει...
Παιδιά, ανεβάστε το!

Ακόμα και η Wieden & Kennedy Portlandίσως το πιο "σοβαρό" agency του ομίλου, έκανε ένα.

Η επιδημία απλώνεται γρήγορα και φαίνεται να αποτελεί την πιο ξεκάθαρη δήλωση μη-κομπλεξισμού και απόλυτης τρέλας. Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τι έχει γίνει ξαφνικά και συμμετέχουν τόσο μαζικά agencies από όλο τον κόσμο σε αυτό το πράγμα. Μη το αναλύσουμε, απλά,   έ χ ε ι    π λ ά κ α. Bέβαια υπάρχουν στο χώρο και αυτοί που το απαξιώνουν ή το βλέπουν υπεροπτικά -επειδή δεν ήταν δική τους ιδέα ή γιατί βαριούνται. Δείτε τι έκανε, αυτοσαρκαζόμενη, η Goodby Silverstein & Partners.

Το πράγμα έχει ξεφύγει κι εκτός των διαφημιστικών. Η Pepsi έχει κάνει ήδη post ένα video στο YouTube page της, ενώ οι εργαζόμενοι του Facebook αλλά και της Google ανεβάσανε τα δικά τους την προηγούμενη Τρίτη.

Και η "νέα γενιά" διαφημιστών έχει πέσει με τα μούτρα στον πόλεμο του ποιος-είναι-ο-πιο-τρελός, με αντίπαλα ad schools να ποστάρουν τα δικά τους video. Οι μαθητές στο VCU Brandcenter μπήκαν πρώτοι στο παιχνίδι με ένα βίντεο στις 9 Φεβρουαρίου, ενώ το Miami Ad School South Beach ακολούθησε μια-δυο μέρες αργότερα.

Guys,
Keep shaking.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου